Indien gewenst kun je op ieder moment je wachtwoord van je account aanpassen. Ga naar 'mijn account' en kies dan bij 'mijn wachtwoord' voor wijzigen.
Om snel de meest gestelde vragen te kunnen beantwoorden hebben we deze overzichtelijk voor je georderd op onderwerp. Mocht je een vraag missen neem dan gerust contact met ons op.
Indien gewenst kun je op ieder moment je wachtwoord van je account aanpassen. Ga naar 'mijn account' en kies dan bij 'mijn wachtwoord' voor wijzigen.
Geen probleem, je kunt je wachtwoord opvragen en herstellen door bovenin de pagina naar de 'mijn account' pagina te gaan en vervolgens te klikken op 'wachtwoord vergeten'.
Je kunt je gegevens aanpassen in je 'mijn account' omgeving. Wees je er wel van bewust dat indien je een adres aanpast gelijk nadat je een bestelling hebt geplaatst deze bestelling niet automatisch van je nieuwe adres voorzien wordt.
Indien je je account wilt verwijderen kun je contact met ons opnemen. Geef duidelijk je naam en adres gegevens door en indien je dit per mail doet, mail dan vanaf het mail adres dat bij ons bekend is.
Wil je op de hoogte gehouden worden via onze nieuwsbrief dan kan dit door onderaan iedere pagina je e-mailadres in te voeren en je gratis in te schrijven.
Uitschrijven kan op verschillende manieren.
01. Door te klikken op de afmeldlink in de mails die we versturen.
02. Door ons te contacteren via onze contact pagina. Indien je ons een mail stuurt om je af te melden, mail deze dan vanaf je mailadres dat bekend is in ons systeem.
Wij geven om onze producten en doen logischerwijze ons best om deze in topconditie aan je te leveren. Toch komt het wel eens voor dat er een bestelling kapot gaat tijdens transport of dat er iets anders gebeurt waardoor je aanspraak kunt maken op garantie. Wettelijk gezien bent je verplicht om binnen twee maanden na constatering van het gebrek melding bij ons hierover te maken. Indien het gebrek binnen de garantie valt, dan zullen wij kosteloos zorg dragen voor reparatie of vervanging. Via onze contact pagina heb je verschillende opties om ons te contacteren. Samen zullen we dan naar een passende oplossing zoeken.
Natuurlijk gaan we samen je klacht oplossen. Neem contact met ons op en leg ons je klacht/probleem uit. We zullen je klacht altijd serieus nemen en binnen uiterlijk 2 weken afhandelen.
Zorg ervoor, indien je ons mailt of appt, dat je zoveel mogelijk informatie mee stuurt zoals je naw gegevens, bestelnr en eventueel foto's. Dan kunnen we je klacht nog sneller behandelen.
Mochten we er ondanks alle inspanningen toch samen niet uitkomen dan willen we je erop wijzen dat het mogelijk is om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.
Helaas kunnen we prijsverschillen achteraf niet compenseren bij aanbiedingen of afprijzingen.
Ook gaat Dresses Boutique niet mee in aanbiedingen, afprijzingen of andere promoties van andere retailers die gelijke artikelen/merken verkopen als Dresses Boutique. Er is hiervoor dus geen recht op compensatie.
Kennelijke vergissingen of kennelijke prijs fouten in het aanbod binden Dresses Boutique niet om deze goederen te leveren/mee te geven. We doen ons uiterste best om ervoor te zorgen dat de prijzen kloppend zijn in de boutique en in de webshop, maar kunnen een menselijke fout niet uitsluiten.
Helaas kunnen wij je geen maatgarantie bieden als je (veel) kilo's afvalt in de tijd nadat je je jurk bij ons hebt gekocht. Dit is op eigen risico.
Helaas kunnen wij geen geld teruggeven indien de communie, het gala, trouwerij of ander feest waarvoor je je outfit hebt gekocht hebt gecanceld is. Ook niet als alle kaartjes e.d. nog aan het/de artikel(en) hangen.
Indien je binnen de ruiltermijn van 14 dagen valt kun je wel binnen deze 14 dagen iets anders uitzoeken voor hetzelfde bedrag. Je krijgt hiervoor dus géén tegoedbon.
De meeste items verkopen we vanaf maat 32 tot en met maat 50. Voor een aantal artikelen geldt dat deze 1size of in s/m, m/l, l/xl zijn. Dan staat dit expliciet erbij vermeld. Indien een artikel kleiner of groter uitvalt dan de reguliere maatvoering vermelden we dit bij de productinformatie.
Per merk is er een maattabel aanwezig zodat je kunt inschatten welke maat je dient te kiezen. In de productinformatie zullen we vermelden als we merken dat items groter of kleiner uitvallen en dus afwijken van de maattabel.
Helaas kunnen wij je geen maatgarantie bieden als je (veel) kilo's afvalt in de tijd nadat je je jurk bij ons hebt gekocht. Dit is op eigen risico.
Je kunt je aankoop niet meer ruilen na de 2 weken ruilperiode.