Bestellen & bezorgen
Bevestiging van je bestelling
Binnen enkele minuten nadat je jouw bestelling hebt geplaatst krijg je een bevestiging hiervan per mail. Het kan voorkomen dat deze mail in je spam of ongewenste inbox komt, dus controleer deze ook altijd even. Neem gerust contact met ons op als je geen mail hebt ontvangen of als je andere vragen hebt. Dit kan per telefoon, whatsapp of via de email.
Bezorging & levertijden
Wij doen zorgvuldig ons best de bestelling zo spoedig mogelijk bij je af te leveren. Bestellingen die op werkdagen vóór 16.00 uur worden gedaan, proberen wij dezelfde dag nog te verzenden. Niet altijd lukt het ons echter om dit na te komen. Indien wij afwijkende levertijden hebben voor een product zullen wij dit vermelden op de desbetreffende product pagina.
Levering verloopt via de postbode of pakketbezorger van PostNL. Over het algemeen zal de aflevering de eerstvolgende werkdag tussen 9:00 en 18:00 uur plaatsvinden. Helaas kunnen wij het moment van aflevering niet garanderen. Via de track & trace code zul je op de hoogte gehouden worden.
Verzendkosten
Bij een besteding vanaf € 50,- verzenden wij binnen Nederland (uitgezonderd Waddeneilanden) jouw bestelling gratis! Voor orders onder de € 50,- rekenen wij € 5.95 binnen Nederland. De tarieven voor buitenlandse bestellingen liggen anders en worden automatisch berekend tijdens de checkout.
Artikel niet op voorraad
Soms zijn producten niet voorradig en dan kan de levering van je bestelling iets langer duren of moeten wij deze helaas annuleren. Mocht het artikel niet voorradig zijn dan storten wij het geld retour via de betaalwijze waarop je betaald hebt en hierover ontvang je dan een email.
Klachten
Indien je een klacht hebt over het bestelproces of over een geleverd artikel, laat ons dit dan weten door contact met ons op te nemen. Je kunt de contactmogelijkheden gemakkelijk en snel vinden op deze pagina.