LET OP: maandag 18-03 & dinsdag 19-03 zijn onze moeder van de bruid & gala afdeling gesloten!

SWING dresses collection - Dresses Boutique jurkenwinkel Sittard - Moeder van de bruid - Party dresses

Veelgestelde vragen & antwoorden

Account

Icon for questionKan ik het wachtwoord voor mijn account wijzigen?

Indien gewenst kun je op ieder moment je wachtwoord van je account aanpassen. Ga naar 'mijn account' en kies dan bij 'mijn wachtwoord' voor wijzigen

Icon for questionIk ben mijn wachtwoord vergeten, wat nu?

Geen probleem, je kunt je wachtwoord opvragen en herstellen door bovenin de pagina naar de 'mijn account' pagina te gaan en vervolgens te klikken op 'wachtwoord vergeten'. 

Icon for questionMijn gegevens zijn veranderd, hoe geef ik dit door?

Je kunt je gegevens aanpassen in je 'mijn account' omgeving. Wees je er wel van bewust dat indien je een adres aanpast gelijk nadat je een bestelling hebt geplaatst deze bestelling niet automatisch van je nieuwe adres voorzien wordt.

Icon for questionHoe kan ik mijn account verwijderen?

Indien je je account wilt verwijderen kun je contact met ons opnemen. Geef duidelijk je naam en adres gegevens door en indien je dit per mail doet, mail dan vanaf het mail adres dat bij ons bekend is.

Icon for questionAan- en af-melden van de nieuwsbrief?

Wil je op de hoogte gehouden worden via onze nieuwsbrief dan kan dit door onderaan iedere pagina je e-mailadres in te voeren en je gratis in te schrijven.

Uitschrijven kan op verschillende manieren.

01. Door te klikken op de afmeldlink in de mails die we versturen.
02. Door ons te contacteren via onze contact pagina. Indien je ons een mail stuurt om je af te melden, mail deze dan vanaf je mailadres dat bekend is in ons systeem.

Garantie & Klachten

Icon for questionGarantie

Wij geven om onze producten en doen logischerwijze ons best om deze in topconditie aan je te leveren. Toch komt het wel eens voor dat er een bestelling kapot gaat tijdens transport of dat er iets anders gebeurt waardoor je aanspraak kunt maken op garantie. Wettelijk gezien bent je verplicht om binnen twee maanden na constatering van het gebrek melding bij ons hierover te maken. Indien het gebrek binnen de garantie valt, dan zullen wij kosteloos zorg dragen voor reparatie of vervanging. Via onze contact pagina heb je verschillende opties om ons te contacteren. Samen zullen we dan naar een passende oplossing zoeken.

Icon for questionKlachten

Natuurlijk gaan we samen je klacht oplossen. Neem contact met ons op en leg ons je klacht/probleem uit. We zullen je klacht altijd serieus nemen en binnen uiterlijk 2 weken afhandelen.

Zorg ervoor, indien je ons mailt of appt, dat je zoveel mogelijk informatie mee stuurt zoals je naw gegevens, bestelnr en eventueel foto's. Dan kunnen we je klacht nog sneller behandelen.

Icon for questionPrijsverschil

Helaas kunnen we prijsverschillen achteraf niet compenseren bij aanbiedingen of afprijzingen.

Ook gaat Dresses Boutique niet mee in aanbiedingen, afprijzingen of andere promoties van andere retailers die gelijke artikelen/merken verkopen als Dresses Boutique. Er is hiervoor dus geen recht op compensatie.

Icon for questionVerkeerde prijs

Kennelijke vergissingen of kennelijke prijs fouten in het aanbod binden Dresses Boutique niet om deze goederen te leveren/mee te geven. We doen ons uiterste best om ervoor te zorgen dat de prijzen kloppend zijn in de boutique en in de webshop, maar kunnen een menselijke fout niet uitsluiten.

Icon for questionBieden jullie maatgarantie?

Helaas kunnen wij je geen maatgarantie bieden als je (veel) kilo's afvalt of aankomt in de tijd nadat je je jurk of ander(e) item(s) bij ons hebt gekocht. Dit is op eigen risico.

Icon for questionGelegenheid/feest is gecanceld!

We begrijpen dat situaties kunnen veranderen, maar we willen je erop wijzen dat we geen restitutie kunnen geven als het evenement zoals communie, gala, bruiloft of een ander feest waarvoor je je outfit hebt gekocht, wordt geannuleerd. Dit geldt zelfs als alle labels en kaartjes nog aan het artikel vastzitten.

Binnen de ruiltermijn van 14 dagen kun je echter wel binnen deze periode een alternatieve outfit uitzoeken voor hetzelfde bedrag. We willen benadrukken dat er ook geen tegoedbon wordt verstrekt. We staan klaar om je te helpen binnen deze richtlijnen.

Maten

Icon for questionWelke maten verkopen jullie?

Ons assortiment omvat diverse maten per merk en artikel, waarbij we een scala aan keuzes bieden, variërend van maat 32 tot en met 54. Tijdens jouw zoektocht naar de perfecte outfit staan wij klaar om je te assisteren en te begeleiden. Ons doel is om ervoor te zorgen dat je de outfit vindt die volledig aan jouw wensen voldoet.

Icon for questionBieden jullie maatgarantie?

Helaas kunnen wij je geen maatgarantie bieden als je (veel) kilo's afvalt of aankomt in de tijd nadat je je jurk of ander(e) item(s) bij ons hebt gekocht. Dit is op eigen risico.

Ruilen & Retourneren

Icon for questionWat is jullie retour policy in de boutique?
Icon for questionKan ik buiten de retour periode producten nog ruilen?

Na afloop van de ruilperiode van 2 weken is het helaas niet meer mogelijk om je aankoop te ruilen.

Icon for questionWat is jullie retour policy van jullie webshop?
Icon for questionIk heb een verkeerd bezorgadres doorgegeven!

Per ongeluk een verkeerd bezorgadres doorgegeven? Neem dan zo snel mogelijk contact met ons op. We proberen dan de bestelling nog voor je te wijzigen.

Welke betaalmogelijkheden bieden jullie?

Icon for questionWelke betaalmethoden bieden jullie?

In onze webshop kun je je bestelling momenteel alleen via IDEAL betalen.

In onze boutique kun je op de onderstaande manieren betalen:
- Contant
- Pin
- Creditcard
- Dresses Boutique gift card

Icon for questionKan ik veilig betalen in jullie webshop?

Natuurlijk vind je het belangrijk om veilig online te kunnen shoppen. Wij maken gebruik van een beveiligde internetverbinding, zodra je begint met het afrekenen van je bestelling. Via SSL worden je transactiegegevens versleuteld over internet verstuurd. Om met SSL te betalen heb je geen speciale software nodig. Je herkent een beveiligde SSL-server aan de gesloten sleutel bovenaan je scherm.

Icon for questionIk woon in het buitenland, kan ik bij jullie online kopen?

Helaas versturen we geen bestellingen buiten Nederland momenteel.

Levertijd

Icon for questionWanneer kan ik mijn bestelling verwachten?

Wij doen zorgvuldig ons best de bestelling zo spoedig mogelijk bij je af te leveren. Bestellingen die op werkdagen vóór 17.00 uur worden gedaan, proberen wij dezelfde dag nog te verzenden. Niet altijd lukt het ons echter om dit na te komen, soms zijn producten niet voorradig en dan kan de levering van je bestelling iets langer duren. Indien wij afwijkende levertijden hebben voor een product zullen wij dit vermelden op de desbetreffende productpagina. Mochten wij om wat voor reden dan ook deze levertijd niet halen, dan brengen wij je hier natuurlijk zo spoedig mogelijk van op de hoogte.

Levering verloopt via de postbode of pakketbezorger van PostNL. Over het algemeen zal de aflevering de eerstvolgende werkdag tussen 9:00 en 18:00 uur plaatsvinden. Helaas kunnen wij het moment van aflevering niet garanderen.

Icon for questionKan ik mijn bestelling volgen?

Gedurende het gehele proces zullen we je op de hoogte houden per mail wat betreft de status van je pakket. Je vind tevens in de mails een track & trace code waarmee je zelf kunt kijken wanneer je je pakket kunt verwachten.

Je kunt gemakkelijk via deze website je pakket volgen.

Bij brievenpus post zoals bij kleinere acessoires is er helaas geen track & trace code beschikbaar.

Verzending & Verzendkosten

Icon for questionWat gebeurd er met mijn pakket als ik niet thuis ben?

Indien je niet thuis bent zal de bezorger proberen je pakket af te leveren bij een van je buren of zal de bezorger een briefje achterlaten met bezorginformatie. Tevens kun je via de track & trace code je pakket traceren.

Icon for questionIk heb mijn pakket niet ontvangen!

Indien je je pakket niet hebt ontvangen controleer dan via de track & trace code of je kunt achterhalen waar je pakket zich bevind of dat er een briefje is achtergelaten dat je pakket bij een van je buren is afgegeven.

Kun je alsnog je pakket niet vinden, neem dan contact met ons op en vermeld duidelijk je bestelnummer en je naw gegevens. Wij zullen je pakket dan zoeken voor je.

Icon for questionMijn pakket is teruggestuurd door de bezorger, wat nu?

Indien de bezorger je pakket heeft teruggestuurd naar Dresses Boutique en je hebt je bestelling als betaald, dan zullen we de kosten binnen 2 weken terugstorten op je rekening. Je kunt je order opnieuw bestellen. Indien wij de verzendkosten hebben betaald zullen deze van het totaal retour te ontvangen bedrag afgetrokken worden.

Icon for questionMijn pakket is incompleet, wat nu?

Indien niet alle items in je pakket zitten bij ontvangst vragen we je vriendelijk om zo spoedig mogelijk contact met ons op te nemen.

Icon for questionIk heb het verkeerde artikel/maat ontvangen, wat nu?

Indien je het verkeerde artikel of de verkeerde maat hebt ontvangen vragen we je vriendelijk om zo spoedig mogelijk contact met ons op te nemen.

Icon for questionVerzendkosten

De vermelde prijzen in de webshop zijn exclusief verzendkosten. De verzendkosten die wij per order hanteren binnen Nederland zijn € 5.- Wij verzenden niet naar de wadden eilanden.

© 2024 Dresses Boutique,

    • iDEAL
    • Maestro
    • Mastercard
    • Shop Pay
    • Visa

    Login

    Wachtwoord vergeten?

    Heb je nog geen account?
    Maak gratis een account aan en geniet van vele voordelen.